Ojcowska Miłość _ WBREW wszystkim


P1010791

To dla Ciebie syneczku 😦 , bo zawsze byłeś , jesteś i zawsze będziesz wszystkim co Kocham

Od pierwszej chwili kochałem Twoje Malutkie Serduszko, dźwięk jego bicia. Widok którego nie zapomnę nigdy, to chwila w której położono mi Cię na dłoni. Tego dnia i chwili z mojego serca nikt nie wydrze – żaden fałsz, zakłamanie którym Upadlane jest moje ojcostwo i Ja sam !!!!

To Dla Ciebie synuś  — Malutka cząstka z tego czym jest PRAWDZIWA CZYSTA Miłość i obecność taty , to kim zawsze byłeś i będziesz dla mnie !!!.  To tylko kilka zdjęć, chwili zatrzymanych w kadrze — BO TYLE POZOSTAŁO Z ZDEPTANEGO ŻYCIA, DZIECIŃSTWA UCZUĆ I WIĘZI ŁĄCZĄCEJ OJCA ZE SWOIM DZIECKIEM  –

Kiedyś zrozumiesz prawdę , zrozumiesz też czym jest prawdziwe uczucie gdy rodzi się dziecko/ mam nadzieję że będziesz znał i rozumiał wtedy jako ojciec różnicę pomiędzy miłością a fałszem.  Wiem że dzisiaj już nie ma mnie w twoim życiu, To nie ja jednak porzuciłem własne dziecko !!!! . Zrobiłem wszystko na co pozwala czyste prawo w które jak debil wierzyłem by walczyć odzyskać swoje własne dziecko przegrałem – Ale –to podłe zakłamanie odebrało ci ojca 😦 brudny cuchnący fałsz. Gdy dorośniesz otrzymasz wszystko , dowody pokazujące dokumentujące prawdę , każdy krok który doprowadził do wymazania cie z życia twojego taty.

 

 

Dla mnie to najgorszy niewyobrażalny koszmar, obrzydliwy syf z którym nigdy się nie pogodzę i którego nigdy nie wybaczę !!!

Nic już nigdy nie wróci do normalności, nie odzyska się zdeptanych dni miesięcy lat dzieciństwa które okaleczono !!. Raczej już nigdy nie będę mógł cie przytulić bo pustka w domu , wymazanie własnego dziecka z życia jego ojca to niewyobrażalne piekło !!

Piekło które wyniszcza powoli sumiennie zdrowie, z minuty na minutę coraz szybciej.  Jedyne co pozostało to potworny ból… – ale nie będę się mścił, musiałbym się stoczyć do poziomu tych dla których cuchnący fałsz , fabrykowanie oszczerczego syfu to forma uczuć

Być może kiedyś zrozumiesz jak bardzo Cie Kocham, kochałem… i zawsze będę kochał :(, ale …. gdyby mnie zabrakło.

Jedyne co mogę , to napisać jak Bardzo Cie Kocham 😦

słowa dziecka …:( /który kilka lat później nie pamięta już własnego ojca 😦

RYNSZTOK KTÓRY ZAPEWNIA POLSKI WYMIAR tzw chroniącego rodzinę ”prawa”

” To tata powinien otulać go kołderką, dzięki niemu jest szczęśliwy, z nim chce być kiedy się źle czuje, lubi do niego przychodzić kiedy się skaleczy, to tatuś powinien mu pomagać ubierać się rano. Przez tatusia czuje się akceptowany, otoczony opieką i czułością czuje się bezpieczny !!!” 

Więc — Najlepszym przekazem w jakim mógłbym pokazać własnemu dziecku to,  to czym jest uczucie ojca. Miłość taty dla swojego syna, jego własne uczucia, to jak Kocha malutkie dziecko. Uczucie które nie w sposób opisać jakimkolwiek słowem zdaniem określeniem…  To zwyczajnie …, Ciepło i bezpieczeństwo jakie wyczuwa i chłonie sobą malutkie dziecko. Te zdjęcia syneczku to nasze osobiste prywatne chwile, piękno i ciepło ojcowskiej miłości przekazanej dziecku które się bezgranicznie Kocha. To mój hołd i podziękowanie dla syna za każde jego słowo, za każdy uśmiech.. przytulenie….

 

Wiem synku że mijają kolejne twoje urodzinki, a ja twój tata – mimo że to tak potwornie rani i strasznie boli  nie mogę cię nawet przytulić. Pamiętaj jednak– Zawsze – Bardzo Cie Kocham stworeczku malutki

tata

** i… Dziękuję Ci że Jesteś… bo nawet koszmarny ból jest niczym wobec jednego spojrzenia z Twoich oczu.. Miłości którą tam widziałem :(..

Pamiętaj Zawsze będę Cię Kochał Mateuszku..tata.

P1010791

P1010814

zdeptana więź dziecka

Nie zapomnę tych chwil ..nigdy

IMG_0715

p1020780

P1030123

p1030682

p1020368

P1030325

p1030470

P1040551

P1030969

IMG_0701

P1040421

 

nieplanowane zabawy...malowanko..hehehhe

IMG_20150517_150714

 

P1050637

P1060225

IMG_20160320_090549

ktoś kogo już nie ma………ojciec.

Sebastian Suska /Rybnik

Dodaj komentarz